LÅNG TISDAG

Hej goingar! ♥

Åhh gud, vilken lång dag det har varit idag, så grå och trist. Vaknade imorse av regnet, går ut i köket och kollar
genom fönstret och min första tanke var "åååååhhh".... sen när jag kommer till skolan så är första lektionen inställd, så vi tog varsin dator och gick ner till konferensrummet och övade på våra tal inför svenska nationella som
vi hade i eftermiddags. Sen så skulle jag på möte, det var ca en timma och efter det åkte jag och pappa ut och käkade lunch på resturang och åt glass efter haha.
 
Sen körde han tillbaka mig till skolan och då var det dags för den muntliga delen i Svenska Nationella-proven. Ja, det började ju super i alla fall, glömde av mitt namn och skit... skulle logga in på datorn och bah "öhhh, vafan heter jag nu igen??", bra där mig själv! Sen när han frågade vem som ville börja så svarade jag direkt att jag vill börja för att få det gjort, så när jag går fram och ska koppla datorn till projektorn så var det krångel med datorn eller något så jag fick byta dator och var nummer 2 istället. Men för övrigt så tror jag det gick ganska bra. 
 
Nu tänkte jag plugga lite inför samhällsprovet på Fredag, men vi får se hur det går, har världens huvudvärk.
 
Bjuder på denna bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback