1a Januari, 2014

Godmorgon, eller god eftermiddag blir det väl eftersom klockan är efter två. ♥

Tänk att det redan är år 2014, helt sjukt vad fort år 2013 gick... och som min pappa sa igår så är det bara ca
5 veckor kvar till jag fyller 17 år, det innebär också att eftersom det nu är 2014 så är det bara 1 år kvar tills jag
fyller 18 ÅR!!! Helt sjukt. I alla fall, jag hoppas ni hade en grym kväll igår med mycket god mat och trevligt sällskap.
För min del så blev det massor med god mat och trevligt sällskap, fick dessutom fira min nyår med världens sötaste lilla hund haha. Tog lite bilder så tänkte dela med mig av dom.
 
Min outfit för kvällen var ett par svarta jeans från Ginatricot, en svart topp från New Yorker och lite guldsmycken.
 
Denna lilla sötnosen var med oss hela kvällen, så söt! (Haha, hundens ögon dock... LOL)
 
 
 
Fyrverkerierna var jättefina och maffiga!
 
Ha en bra dag så hörs vi! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit vad nice att bli 18 snart! :D
sv: Okej vad nice :)

2014-01-01 @ 14:56:50
URL: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback