2a Januari, 2014

Hello lovers! ♥
 
Vaknade åtta imorse av någon stängde ytterdörren... det var min bror som skulle iväg och göra sitt moppeprov.
Till min glädje så kom han hem jätteglad och hade klarat provet så nu har han moppekort, han är ute nu faktiskt
och åker haha. Så glad för hans skull, och så stolt över han!  
 
Vid kvart i nio åkte jag och min kusin till vårdcentralen, skulle få en grej kollat, satt i väntrummet i lite mer än en timma... kom in till sköterskan i 5 minuter och hon sa att jag skulle komma tillbaka och träffa doktorn klockan två.
Så om en kvart ska vi åka dit igen. Hoppas på det bästa! Efter vårdcentralen ska jag träffa en kompis och mysa lite. Var ett tag sedan nu så det ser jag fram emot! 
 
 
Ha en bra dag så hörs vi!
 
Bjuder på en bild från när jag var i Grekland i somras. 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa Wallin

sv: Det hade vi verkligen! Härligt! Kram kram!

2014-01-02 @ 13:42:22
URL: http://chippaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback