FÖRSTA VECKAN GJORD

Hej mina goingar! ♥

Hoppas att allt är bra med er, själv är jag lite trött men annars bara bra. Nu är den första av tre veckor på sommarjobbet gjord, känns underbart, bara 2 veckor (10 dagar för att vara exakt) kvar och sen är det helt och hållet sommarlov för min del, woop woop!!

Idag var som sagt sista dagen på denna jobbveckan, och när jag kom hem så åt jag först och sen satte jag mig ute i solen och läste lite i körboken men sen somnade jag i solstolen haha, efter en kvart vaknade jag till och gick in och la mig i sängen, så nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit extremt trött. Jag brukar nästan aldrig somna såhär på eftermiddagen haha.

Ikväll så blir det nog bara lugnt eftersom jag är så trött. Vad ska ni göra ikväll?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback