HÄRLIG MÅNDAG

Hej goingar! ♥

Hoppas att allt är bra med er, idag har varit en väldig härlig och lugn start på veckan. Vi hade en liten musikquiz imorse på ensemblen och sen hade vi ett litet möte med klassen. På svenskan fick vi se på film och fika Efter skolan åkte jag, wifey & homie till Överby och chillade lite. Har funderat på om någon smugglat ner något i maten jag åt jag idag eller i drickan för jag har ramlat flera gånger och tappat grejer och skämt ut mig allmänt, ibland undrar jag om jag verkligen mår bra hahaha!!

Sen följde wifey med mig hem en stund och då vi pannkakor och nu ska jag snart äta kvällsmat och sätta mig ute en stund i solen.


Ha en fortsatt trevlig kväll babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback