RAP VIDEOS

Jag har funderat på en grej... 
 
Jag fick en kommentar för ett tag sen där en tjej frågade mig om och isåfall vart man kan se videos när jag rappar...
Och nu har jag funderat ett bra tag på om jag ska göra en ny kategori här på bloggen och börja lägga ut videos på när jag rappar olika låtar, har inte riktigt bestämt mig än men vad tycker ni?  Om det nu blir av så kommer jag att lägga upp dom på min videofyme istället för youtube. Är som sagt osäker men är det något ni skulle vilja mina goa läsare? ♥
 
 
Om detta är första gången du är inne på min blogg så tänkte jag förklara lite vad jag menar. Jag är en rappare, jag har alltid älskat att sjunga men för några år sen kände jag att jag vill göra något som stack ut lite, därför började jag att rappa. Min största dröm är nog som många andras, att bli en framgångsrik artist, men jag siktar lite högre än så, min absoluta största dröm är att bli en framgångsrik kvinnlig rappare som min största idol, Nicki Minaj. 
 
 Arkivbild, musikläger -  Augusti 2013

Kommentarer
Postat av: Tusen gånger starkare

Åå, hade varit kul att få höra dig! :-)

Svar: Ja, jag får fundera lite till, stay tuned! :)
Elin Swahn

2014-06-26 @ 19:22:21
URL: http://tusengangerstarkare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback