STUDENTFIRANDE

Hej mina goingar! ♥

Grattis till er alla som tar studenten idag, fy faaan vad ni är bra!

Inatt har Linn sovit här och imorse vid halvelva ungefär åkte vi iväg till skolan för att se studenterna när dom sprang ut. Herregud vad mycket folk det var där. Efter en stund så gick vi efter studenterna i deras marståg ner till stan. Sen gick vi och åt på subway, där träffade vi lite härligt folk och sen gick vi bort mot resecentrum och då kom typ alla studenter förbi på sina flak och när studenterna från våran skola åkte förbi gick vi helt crazy och skrek som in i helvete, "wooooooh!!!! LBS, LBS, LBS!!!" skrek vi över hela resecentrum haha. Vi LBSare är väldigt speciella men vi stöttar varandra i vått och torrt haha!!! ♥ Sen åkte Linn hem och jag mötte upp min moster i stan och så gick vi runt en stund och kollade lite. Nu kom jag nyss hem, dunkar lite musik haha, är trött efter allt firande och skrik men väldigt taggad. Ska snart äta och sen träna, efter det blir det en varm dusch och lite plugg i min körkortsbok. Ha en bra dag och till alla studenter, så jävla grymma, ha en awesome kväll och grattis!!! ♥♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback