SOLIG LÖRDAG

Hej goingar! ♥

Vilken härligt det Lördag, och vilket underbart väder! Vet dock inte hur varmt det är ute, har inte vart ute än idag men ska snart ut så det märker jag ju då, men solen lyser i alla fall och det är underbart. Är allt bra med er idag
förresten? Med mig är det bara bra, lite hungrig bara, ska snart gå ut till köket och fixa ihop något gott och lätt.
Idag hade jag riktiga problem med vad jag skulle ha på mig, har inte haft sånt här problem på länge, först tänkte
jag ha på mig vita byxor men ödet ville inte det haha. Men äntligen hittade jag något som jag känner mig riktigt
bekväm och snygg i. Om en stund kommer farmor och hämtar mig, ska spendera lite tid med henne och farfar
i helgen då jag känner att jag behöver komma bort lite. Ska bli riktigt mysigt. Vad ska ni göra i helgen? 
 
                  En liten sneakpeek på vad jag har på mig idag, bättre bilder kommer senare! Instagram: eliinswahn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback