FALLENS DAGAR

Godmorgon! 😃

Under fallens dagar nu sĂ„ har wifey varit hĂ€r, vi har gĂ„tt runt och kollat lite och sen trĂ€ffat Frida. Vi mötte upp min familj, kusinerna m.fl. för att Ă€ta pĂ„ resturang och det var jĂ€ttemysigt. Det betydde att Göran (jag) & Kurt (min kusin Nellie) var Ă„terförenade efter ca en vecka igen, woop woop! Och i LördagskvĂ€ll sov hon hĂ€r till igĂ„r, wifey Ă„kte hem pĂ„ kvĂ€llen. Det var en rolig dag! ❀ 

Sen igĂ„r var jag, kusinerna och familjen och badade pĂ„ förmiddagen, riktigt hĂ€rligt! Och premiĂ€rdoppet för iĂ„r för min del haha 🙊

PĂ„ kvĂ€llen var det fyrverkerier som avslutning pĂ„ den trevliga folkfesten haha. 🎉 

NĂ„gon som varit pĂ„ fallens dagar ocksĂ„? Vad har ni andra gjort annars? 😊



Instagram @ eliinswahn 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback