10e Mars, 2014

Holaaaaa! ♥

Hur är det med er fina läsare idag? Med mig är det bara bra i alla fall. Började klockan nio idag med ensemble, och idag när vi skulle få nya låtar så sa han på första låten att eftersom vi hade efterfrågat lite mer moderna låtar så hade min lärare valt ut en låt som han trodde vi alla hört och min första tanke var "låt det inte vara wrecking ball"... och jo mycket riktigt, wrecking ball med miley cyrus var den första låten vi fick... då dog mitt humör ut lite men sen gick det bättre när vi väl skulle spela den. Sen hade vi långlunch så jag och Frida drog till Nova och fikade, sen hade vi svenska och då läste vi ur världens djupaste men tråkigaste bok "yarden". 
 
Sen när jag åkte hem så kom solen fram och det var härligt väder ute så jag drog på solbrillorna och stod och njöt av vädret i väntan på bussen och med sommarlåtar i öronen, underbart! Nu så håller pappa på med fruktsallad som
vi tänkte sätta oss ute och äta med lite vaniljglass. Vad har ni gjort/ska göra idag?  
 
                                           Bild från min instagram, följ mig gärna för många fler bilder ---> eliinswahn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback