19e Mars, 2014

Vilken sjukt seg och jobbig dag det har varit idag, jag har verkligen mått piss (psykiskt) nästan hela dagen. Vaknade ca 6.30 imorse och mådde jätteilla... delvis för att jag var hungrig och delvis för att jag var väldigt känslosam igårkväll och drömt 
mardrömmar inatt... och sen när jag ska börja äta bara bryter jag ihop. Har vart väldigt känslosam idag, men som
sagt, som min pappa sa till mig, det betyder ju bara att jag är mänsklig och att det är en del i att gå vidare. 
 
Hur som helst, hej haha! ♥ 
Hoppas allt är bra med er i alla fall, efter skolan så mötte jag upp Sofia i stan och så gick vi och käkade på Subway och sen har vi gått runt lite i stan och snackat om allt mellan himmel och jord. Kom nyss hem, så trött är jag haha, men
bästa Johan (pappas kompis) ska komma hit om en stund med smörgåstårta, woop woop! 
 
                               Hittade denna gamla bilden på mig och min sista from anotha mista! 1 år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback