2014-03-09

Hej goingar! ♥

Hur är det med er? Med mig är det bara bra, så underbart väder ute. När jag vaknade första gången imorse trodde jag det var Måndag, så jag fick typ panik och tänkte att jag hade försovit mig till skolan haha, men sen insåg jag
att det var Söndag haha. Fick ägg och bacon till frukost, riktigt gott, sen så hoppade jag in i duschen och fräschade till mig lite. Sen så satte jag mig ute en kvart i solen med pappa men efter en stund blev jag lite små-hungrig så jag gick in och tog lite fil med musli och några apelsinklyftor. Sen satte jag mig ute en kvart, 20 minuter till själv i solen och lyssnade på musik, satt ute i bara jeans och linne haha, det var lä och solen lyste starkt där jag satt så det var underbart. Nu ska vi snart äta och sen ska plugga lite tänkte jag. Vad har ni gjort/ska göra idag?
 
                                                             Följ mig på instagram ------> eliinswahn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback