ONSDAG

Hej goa läsare! ♥

Hur är det med er? Med mig är det ganska bra! Imorse fick jag tillbaka mitt matteprov och jag klarade nästan hela provet, var några småfel i slutet som jag måste komplettera men annars var han jättenöjd med min insats och
han sa även att han inte är orolig för mitt betyg vilket gjorde min dag då jag har väldigt svårt med matte.
Sen så hade vi samhäll sista lektionen, och vi ska börja med privatekonomi nu, vill inte gå in mer på detaljer
så men kan i alla fall säga att jag är en ensamstående mamma med ett barn haha.
 
När jag kom hem från skolan så åt jag och sen pluggade jag lite, sen åkte jag ut och övningskörde lite i stan med pappa och sen åkte vi och handlade. När jag kom hem satte jag mig framför datorn med en Ben&Jerry's, en kexchoklad och redbull och kollade på film. Sen pluggade jag lite till och nu ska jag nog snart gå och lägga mig
för jag är så otroligt trött. Imorgon har vi studiedag AKA soooooovmorgon!! 
 
                                                Bild från min instagram, följ mig gärna -----> eliinswahn
 
 
                                          
 

Kommentarer
Postat av: emilies

Så sött leende!

Svar: Tack sötnos!
Elin Swahn

2014-03-13 @ 19:13:03
URL: http://emilies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback