PISSDAG

Hej mina goa läsare! ♥

Är allt bra med er idag? Jag orkade egentligen inte och tänkte inte uppdatera idag men jag tänkte att jag får slänga in ett inlägg ändå. Idag har varit en riktig pissdag, mått piss hela dagen och orkar inte ens förklara hur känslosam jag har varit idag... men varför orkar jag inte förklara.
 
I alla fall, gick hem från skolan vid lunch... och när jag kom hem så var jag så sjukt hungrig så jag tryckte i mig en jättestor portion med pasta och köttfärsås haha, sen så städade jag mitt rum för att försöka tänka på annat, plus att jag behövde städa det också haha.
 
Sen hoppade jag in i duschen och fräschade till mig, och det kändes lite bättre efteråt och efter det så sminkade jag mig... "labbade" lite med sminket och tänkte att jag får se hur det blir men det var också för att tänka på annat men det blev ganska bra tyckte jag, blev väldigt nöjd med resultatet 
 
Vad har ni gjort idag/ska göra i eftermiddag? 
 
 
                     "Oh, hello there" från min instagram, följ mig gärna för mer bilder och uppdatering ----> eliinswahn

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2014-03-20 @ 16:25:54
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback