UPPDATERING

Hej! ♥

Nu har jag äntligen ändrat bild och text i rutan "om mig". Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag *som vanligt*... har haft väldigt jobbig tid så har inte orkat uppdatera. Men nu är jag tillbaka återigen och ska försöka vara mer flitig på att uppdatera bloggen. Hoppas allt är bra med er!
 
Här kommer några bilder från den senaste månaden:
 
Wifey & Homie sov över en Fredagkväll (den 8e Februari) och vi gjorde pizza och kollade film halva natten.
 
Mina änglar och jag ♥
 
Jag fyllde 17 år, woop woop. Var på förmiddagen med min babe och åt lunch på O'learys. Sen var vi hemma och hade släktkalas.
 
Min babe på O'learys. 
 
Köpte denna underbara parfymen, in looooooove! ♥
 
Jag & Sofia var och shoppade en Lördag. 
 
Jag har spenderat lite kvalitétstid med min goa familj! ♥
 
Sen har jag träffat kompisar, varit på västkusten och hälsat på min morfar och massa mer. 
Vad har ni gjort? Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback