2014-05-04

Go'kväll babes! ♥

Det blev ingen fotografering idag, den ställdes in pga olika anledningar, men det blir ev. till veckan istället.
Jag tog en ipren efter frukosten och sen gick jag ut och lade mig i solen en stund och då försvann huvudvärken som tur är. Sen när jag gjort mig iordning helt så åkte jag, min pappa och min bror AKA mi familia ner till stan en sväng och tog en glass och satt där i solen en stund, riktigt härligt trots att det inte var så jättevarmt. Nu har jag ätit och packat, ska snart till min kusin, ska sova där inatt, det var ett bra tag sen vi träffades och va tillsammans så det ska bli mysigt, lite kvalitétstid!  Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra ikväll? 
 
Glöm inte att följa mig på INSTAGRAM för fler bilder ----> @eliinswahn
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback