10 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

• Jag är livrädd, verkligen LIVRÄDD för getingar och humlor, skriker riktigt hysteriskt om dom kommer nära
 
• Jag brukar få väldigt jobbiga panik- och ångestattacker på kvällarna när jag ska sova, mår fruktansvärt illa och får för mig konstiga saker
 
• Jag lovar alltid mig själv att börja äta nyttigare och träna mer, men det löftet kommer jag aldrig att kunna hålla
 
• Jag bor med min bror och pappa, och att bo med två killar är inte alltid jättelätt
 
• Jag går snart ut 1a året på gymnasiet, och för er som inte vet redan så går jag Musikproduktion på LBS
 
• Jag kan inte gå utan nagellack på mina naglar
 
• Jag är ganska lättirriterad
 
• Jag hatar att vara ensam, om jag inte är hemma, då är underbart att vara ensam och dunka musik på högsta
 
• Jag har glasögon, men trvis verkligen inte i det, så därför tar jag alltid av dom om någon ska ta kort på mig osv. Har funderat väldigt länge nu på att skaffa linser
 
• För ett tag sen var jag nere i botten (därav att jag inte bloggade så mycket), åt knappt, sov knappt, orkade ingenting, pga lite olika anledningar. Men mina vänner hjälpte mig upp igen, tack gode gud för att jag har så fina vänner och en sån fin familj. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: åh tack va gulligt, din med :) Jo de är bara fin fint själv då? :)

2014-04-27 @ 19:01:14
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback