THE OTHER WOMAN

Igår var jag och såg premiären på "The Other Woman" med bla. Cameron Diaz, Kate Upton och Leslie Mann i huvudrollerna. Nicki Minaj medverkar även i denna filmen.
 
Den handlar om att killen Carly dejtar har varit otrogen mot sin fru Kate, Carly och flera andra älskarinnor samtidigt. Han har ljugit och varit otrogen mot dem alla samtidigt och även gjort flera andra grejer. De tre tjejerna/kvinnorna ska försöka hämnas på killen/mannen och stalkar honom när han åker runt till olika ställen för att försöka lista ut vad han mer undanhåller och vilka hans andra älskarinnor är. Tänk vad tre kvinnor tillsammans kan åstadkomma och göra tillsammans, girl power verkligen! Älskar det! 
 
Jag tycker att denna filmen är väldigt rolig och verkligen sevärd, den visar att kvinnor har mer girlpower och är mycket smartare tillsammans än vad man kanske tror. Detta är en av de bästa och roligaste filmerna jag någonsin har sett, så jag rekommenderar verkligen er läsare att gå och se den, ni kommer nog inte ångra er kan jag i alla fall säga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback