UPPDATERING

Hej på er goingar! Hoppas allt är bra med er! Har vart mycket denna veckan, fullt upp helt enkelt haha så har inte haft så mycket tid till att blogga men nu får det bli en liten förbättring på uppdaterandet tycker jag, så här är vad jag har gjort under veckan. 
 
Från förra Söndagen till Måndagen sov jag hos goaste kusinen, har inte träffat henne på ett bra tag då hon har varit utomlands och vi båda haft mycket på schemat. Så äntligen fick vi till en myskväll, vi gjorde fajitas på kvällen och sen så kollade på tv, och så tog en liten biltur hem till mig för att hämta en grej jag glömde hemma. Så det var riktigt mysigt! Sen åt vi god frukost på morgonen och hade mys. ♥
 
 
___________________________________________________________________________________________
 
På Måndagen träffade jag Sofia igen, woop woop! Jag, Sofia & Frida var hemma hos mig och fikade, dunkade musik och snackade massa allmänt. Efter några timmar drog Frida hem och Sofia skulle iväg en stund. Då passade jag på att packa, för sen på kvällen skulle jag till Sofia, sov över där till på Tisdag. När jag kom till Sofia så kollade vi på tv halva natten haha! Hade mycket tid och tjejsnack att ta igen.   Snäll som hon är så hade hon köpt två parfymer till mig i USA, så goda var dom!  Vi somnade typ vid halvfyra-fyra nån gång tror jag haha. På dagen en stund efter att vi vaknat gjorde vi ansiktsmask och kollade på tv. Var riktigt underbart att träffas igen! ♥
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
På Onsdagen var jag på Överby och shoppade lite med Rebecka & Frida. Köpte det sista innan skolan, en ny skolväska, nya jeans & ny kofta/jacka. Det var jättemysigt, vi fikade på Espresso House och när vi var klara på Överby drog vi till stan & träffade Maria, då åt vi på Subway och sen vi ca fem åkte vi hem eftersom det var skola dagen efter. Det var en rolig dag!  
 
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
I Torsdags började skolan igen, på förmiddagen var det mest information och sånt. Sen efter lunch så var vi i olika grupper tillsammans med treorna och gjorde olika övningar som hade temat värde och rasism eller något sånt. Det var en bra första dag, men lite segt med övningarna. Efter skolan mötte jag upp min sistah från anotha mistah AKA Juliana i stan, vi köpte med oss lite frukt och drog hem till mig, vi gjorde först mat, ris & falukorv! Sen gjorde vi fruktsallad vilket var riktigt gott! Sen satt vi halva kvällen och snackade massa, allt från himmel till jord. Vi träffades sist när vi gjorde våran sista jobbdag, så det var ett tag sen nu. Men det var också riktigt mysigt! ♥
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
Igår så fortsatte vi med gruppövningarna på förmiddagen, sen kom de nya eleverna, dvs ettorna in i grupperna och då skulle vi lära känna dom och diskutera trivselregler. Vid ca 12 så grillade vi korv hela skolan och hade lite allmänt mingel. Vi slutade vid ca ett, då åkte vi ett gäng till stan och handlade lite på Ica, för vi hade nämligen grillkväll och sleepover hos Linn igår till idag, det var roligt, dock vädret haha! Vi var nog uppe till minst ett-två, men nu får det var slut på det när skolan börjat haha, dags att börja leva nyttigt och hälsosamt igen haha.  Vad har ni gjort under veckan då? Har ni också börjat skolan kanske? Eller börjat jobba kanske? 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback