LISEBERG

Hej goingar! ♥

I Lördags så var jag och mina homies på Liseberg. Jag överlevde kan jag börja med att säga... åkte BALDER för första gången (och sista utan tvekan) och låt mig säga såhär, jag hade smink när jag stod i kön, sen var den borta efter jag hade åkt den haha!! Jag var verkligen livrädd när jag satte mig i vagnen, har aldrig vart så rädd i hela mitt liv hahahaha! Det var annars en jättelyckad och rolig dag, vi åkte inte jättemycket eftersom vi kom dit mitt på dagen men ändå, det var riktigt roligt!  När vi åkte därifrån så hade jag sprängande huvudvärk, jag brukar inte ofta ha huvudvärk och när jag väl har det brukar det inte vara så farligt men denna gången hade jag seriöst skitont!! 
 
Men det var ändå värt det.  Vad gjorde ni i Lördags då? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback