SKYPE MED BESTIE

Pratar just nu med min bestie på skype, hon är ju i USA som jag nämnt i tidigare inlägg. Nu har hon varit borta i 2 veckor redan, och det är 3 veckor kvar tills hon kommer hem. Tiden har verkligen gått jättefort, men hoppas att dessa 3 veckor som är kvar går lika fort, för hur glad jag än är för hennes skull att hon är där och får uppleva den kulturen så saknar jag henne jättemycket hihi! ♥ 
 
Vi har aldrig varit så långt ifrån varandra, och vi har heller aldrig varit iväg från varandra så länge heller, så det är lite galet haha! Vi har en del att prata om så lär sitta uppe halva natten haha, men det är det ju såklart värt! 
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta snacka med min going här så ni får ha en fortsatt trevlig kväll babes! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback