KUSTEN

Godkväll goingar! ♥

Idag har varit en av de bättre dagarna på länge, har firat pappas födelsedag på kusten i underbart, soligt väder. Vi var på smögenbryggan och åt glass & god mat samt kollade runt i lite affärer och bara glassade i solen. 
Vi kom hem strax innan fem i eftermiddags och då var stunden äntligen kommen, den fina stunden som jag har
planerat sen i Onsdags... i trädgården stod våran fina släkt och överraskade pappa med finsång och kalas, ett litet överraskningskalas som jag planerat åt pappa i några dagar nu. Det bästa var att han verkligen inte hade någon som helst aning överhuvudtaget, så han blev verkligen överraskad och väldigt glad!  Med andra ord så har det varit en väldigt mysig och lyckad dag! 
 
För övrigt så ska jag snart gå och lägga mig, ska upp halvsju imorgon, börjar jobba vid åtta, har världens bästa sommarjobb, detta kommer bli riktigt awesome!  Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon! 
 
 
 
 
 
Glöm inte att följa min instagram babes @ eliinswahn
PUSS PÅ ER
 

Kommentarer
Postat av: Christer

Älskar dig gumman , du e bäst ❤️

2014-06-15 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback