THIS WEEKEND

Hej goingar! ♥

Är allt bra med er? Med mig är det i alla fall bara bra, lite trött bara haha.

I fredagskväll sov Linn & Annika hos mig, återförenade efter 3 veckor woop woop. Vi bakade och hade jättemysigt med godis, frukt och jordgubbar! På kvällen såg vi på film, the conjuring, sjuk men bra, sen såg vi lite på truman show tills vi somnade haha. När vi vaknade så kollade vi på Jennifers Body och sen gjorde
vi oss iordning och åkte till stan, Annikas buss gick tidigare än Linns så vi gick då till Subway och åt och kollade runt i stan lite. Så mysigt var det! ♥

Sen igårkväll kom Sofie till mig, vi satt och snackade om allt möjligt, sen gick vi till affären och handlade lite. Senare på kvällen kollade vi på youtube-videos på tvn och dunkade musik. Det var jättemysigt det också! ♥

Nu är jag påväg till laxbutiken med kusinerna, faster, farmor & farfar, pappa och brorsan. Ska bli riktigt mysigt... det också haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback