25/5 - 2014

Go'kväll, och grattis på mors dag till alla mammor där ute! ♥

Idag har jag och pappa varit ute på lite ärenden, har övningskört lite och sen bara tagit det lugnt hela eftermiddagen.
Har varit ganska trött idag, så jag är lite seg både mentalt och fysiskt känner jag haha. För en stund sen så gick jag runt här i huset och sjöng jättehögt och fult haha, och så märker jag att fönstret inne på toaletten är öppen, oops... förlåt till alla mina grannar som hörde den fula sången haha.  Snart tänkte jag gå och äta lite kvällsmat, ska lägga mig tidigt ikväll tänkte jag, kommer antagligen somna på en gång eftersom jag är så trött och seg. 
Vad har ni goa läsare gjort idag? ♥
 
              GLÖM INTE ATT FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM FÖR FLER BILDER OCH UPPDATERINGAR @ eliinswahn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback