GLAD TJEJ

Godkväll allihopa! ♥

Hoppas ni alla har haft en bra dag, det har jag i alla fall. Mötet gick jättebra, var hemma vid 18.30-tiden igen. Kvällen har jag ägnat åt att duscha och fixa iordning lite inför galan imorgon. Har testat min outfit till galan med både platt och lockigt hår. Det blev jättefint med lockigt, är helt såld på håret på bilden nedanför...♥ Men eftersom jag ska rappa så kan jag inte få fram min "attityd" lika bra om jag har lockigt så det får nog bli platt ändå. En glad tjej här i alla fall som är supertaggad!!

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon goingar!



Instagram @ eliinswahn

Kommentarer
Postat av: Emilija

Går in på din blogg. Aldrig varit här innan läser att du är 17 år och ska rappa! Finns det så att man kan höra dig nån stanns? Youtube or something? :D

Svar: Tyvärr inte, men kanske lägger upp ett videoklipp från när vi uppträdde på galan igårkväll här på bloggen senare, får se :D
Elin Swahn

2014-05-27 @ 22:47:38
URL: http://nattstad.se/milija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback