SÖNDAGSMIDDAG

Hej goingar! ♥

Är allt bra med er idag? Med mig är det bara bra, lite trött bara för sov knappt något inatt... men annars så är det bra. Om en stund ska jag och pappa till farmor och farfar på Söndagsmiddag, vet inte vad det blir för mat men när
det är farmor som gör maten så blir det alltid gott! Vi ska köpa med jordgubbar också som vi ska äta efter maten, ska bli riktigt gott med jordgubbar, tänk er... svenska jordgubbar med grädde och socker! Muuuuums!! 
 
Investerade en söt liten rosa topp igår när jag var ute och shoppade, den kommer från ginatricot, är helt kär i färgen, på bilden ser den inte så rosa ut pga effekten, men i verkligenheten är den verkligen skrikrosa!! 
 
                   Ha en bra dag sålänge så hörs vi! Glöm inte att följa min instagram för fler bilder @ eliinswahn 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback