KALAS

Godmorgon mina fina läsare! ♥

Hur är det med er idag? Några som gick ur skolan igår? Eller några som går ur skolan idag kanske?   Grattis till er isåfall!  Själv så är jag väldigt tung i huvudet idag, var det igår också men det är nästan lite värre idag känns det som, tog en ipren förut då hoppas att den hjälper lite i alla fall.
 
Igår när jag kom hem från Linn så var det rakt in i duschen och sen var det kalas, eller ja, skolavslutningsfirande med halva släkten. Farmor hade med sig sin goda jordgubbstårta och den var underbart god vill jag lova. Sen hade mormor bakat bullar som också var underbart goda. Fick en jättesnygg väska och t-shirt av min snälla faster som avslutningspresent, och så fick jag en fin röd ros och lite pengar av farmor och farfar, så snälla allihopa! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback